Jaunajā Brieža ēkā nodrošinātas pašreģistrēšanās iespējas gan Ambulatorajā veselības centrā, gan Neatliekamās veselības centrā

Kopš 2024. gada oktobra Ambulatorajā veselības centrā pakāpeniski izvietoti pieci, bet Neatliekamās medicīnas centrā – divi pašapkalpošanās kioski, kas būtiski uzlabo pacientu reģistrācijas un plūsmas vadības procesu. Šie kioski spēj nodrošināt pilnvērtīgu klienta plūsmas pārvaldību – sākot no reģistrācijas līdz pat pakalpojuma saņemšanai. Līdz ar to noslēdzies projekts “Pašapkalpošanās kioski ar programmatūru un integrāciju BKUS Informācijas sistēmā”.

Attēls
logo rinda New generation
Izveidots: 8.01.2025.
Atjaunots: 8.01.2025.

Bērnu slimnīcas pacienti (no 14 gadu vecuma) vai viņu likumiskie pārstāvji, kas ierodas Ambulatorajā veselības centrā (AVC) vai Neatliekamās medicīnas centrā (NMC), sākotnēji veic pašreģistrāciju pašapkalpošanās kioskā. Pēc pašreģistrācijas kiosks automātiski novirza pacientu uz speciālista kabinetu, procedūru vai izmeklējumu telpu, vai arī, ja tas nepieciešams, informē, ka vajag vērsties pie darbinieka klientu apkalpošanas stendā. Līdzi ir jābūt ID kartei vai pasei, kuru jānoskenē pašreģistrācijas laikā.

Dati, kas atspoguļo situāciju pirmajos trīs pašapkalpošanās kiosku darbības mēnešos, liecina, ka vidēji 50% no pacientiem, kas veikuši pašreģistrēšanos, tiek nekavējoties novirzīti uz vajadzīgo kabinetu, tādējādi ievērojami paātrinot procesu un samazinot gaidīšanas laiku. Šī sistēma ļauj efektīvi organizēt pacientu plūsmu un samazināt klientu apkalpošanas speciālistu noslodzi, vienlaikus uzlabojot kopējo pacientu pieredzi slimnīcā. Šie uzlabojumi rada ērtāku un efektīvāku vidi pacientiem un viņu pavadošajām personām, vienlaikus veicinot slimnīcas procesu digitalizāciju un modernizāciju.

Pateicoties Bērnu klīniskās universitātes slimnīcas (BKUS) un Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras (LIAA) 2024. gada 15. janvārī noslēgtajam līgumam Nr. 17.2-5-L-2024/72 par atbalsta saņemšanu komercdarbības procesu uzlabošanā LIAA programmā “Atbalsts procesu digitalizācijai”, BKUS veiksmīgi realizēja projektu, kura ietvaros tika ieviesti septiņi pašapkalpošanās kioski un izstrādāta to darbību nodrošinoša programmatūra. Finansiālais atbalsts: Latvijas Atveseļošanas un noturības mehānisma plāna 2. komponentes “Digitālā transformācija” 2.2. reformu un investīciju virziena “Uzņēmumu digitālā transformācija un inovācijas” 2.2.1.r. “Uzņēmējdarbības digitālās transformācijas pilna cikla atbalsta izveide ar reģionālo tvērumu” 2.2.1.2.i.  investīcijas “Atbalsts procesu digitalizācijai komercdarbībā”.

Pašapkalpošanās kiosku programmatūra nodrošina šādas funkcionalitātes:

•     reģistrācija – pacienta identifikācija un pieteikšanās;

•     rindu un klientu plūsmas vadība – nodrošina precīzu pacientu plūsmas organizēšanu pēc reģistrācijas;

•     atskaišu izveide – statistikas un datu pārskatu iegūšanai.